att slippa tänka.

Världen är aldrig förutsägbar. Så mycket har hänt sen jag skrev på den här sidan. 
jag har fått en kronisk sjukdom som jag varje dag tampas mot. Jag har varit sjuk i 3 år nu utan
att dom har hittat mediciner som fungerar för mig, vilket gör att min vardag ser helt annorlunda ut idag mot
vad den gjorde sist jag skrev. Jag har flyttat ett x antal gånger runt i Vingåker och idag ligger jag hemma i 
mitt gamla flickrum i väntan på att få en ny lägenhet. Har precis valt att bli singel och ska verkligen ta mig 
tiden att få läka som person nu, få tänka på mig själv och fokusera. Jag är sjukskriven från och till men ser ändå livet positivt. Jag känner på mig att det kommer vända snart, snart kommer allt falla på plats igen. Jag skrattar och jag mår bra trots att denna sjukdom har gjort mig så äckligt fet, jag är svullen och stor överallt. Men varför ska man hela tiden behöva må dåligt, bort med det negativa och tänk positivt, jag lever ju iallafall ellerhur? 
 
 
 
Allmänt | |
Upp