som en dagbok.

Jag har nu sprungit ut från skolan och in i den vuxna verkligheten. Jag har ett jobb som jag stormtrivs på och planer som jag längtar efter. Studenten har varit ett underbart minne och så många nya människor jag har lärt känna. Har varit den bästa tiden i hela mitt liv och jag vill minnas detta i all evighet. Midsommar har jag också hunnit fira in med fina vänner och för mycket alkohol. Jobbar gör jag också som ni vet håller jag mig kvar på OKQ8 i Vingåker där ni får drass med mig ett bra tag till. Annars då? Planerna är att jobba hela sommaren för att sedan försöka spendera pengarna på en fet resa i världen, vart? det har jag ingen aning om. Men först, ska jag kicka igång mitt nya liv med att skratta, bli full, träffa tusen tals människor och lyssna på kalas bra musik.. givetvist pratar jag om Bråvalla.. Vi ses där. 
 
Allmänt | |
Upp