river en vacker dröm.

 
 
 
Godmorgon! Sitter här med håkan i högtalarna och ser ut över solen som skiner idag. Har precis vaknat och sover som en gudinna här hemma i flickrummet. Har haft en kanon helg, så himla rolig och längtar bara tills hösten nu för att se vad den har att erbjuda. Idag ska jag iväg och äta med alexandra, ska bli så mysigt och få lite pepp talk från sin bästavän. I veckan blir det äntligen lite shopping och sen är jag riktigt sugen på att färga håret brunt igen nu till hösten?Känns kul med lite förändring, vi får se när jag väl sitter i frisörstolen på måndag, haha! 
Annars så har jag börjat använda min dator igen och satt precis och kollade igenom alla tusentals bilder, så himla roligt och se tillbaka och att jag har kvar alla bilder. Så kul! Nu ska jag kasta i mig lite frukost innan lite tvätt ska tvättas, ha en fin måndag! 
Allmänt | |
Upp