en märklig text

Det är fredag och jag har ikväll umgåtts med bra människor och myst med kortspel och snack, kom precis hem och kommer när som att slockna. Denna helg blir också lungn och det är skönt att koppla av och mysa runt också om helgerna. Det är även min jobb helg men som jag faktiskt ser fram emot, trivs så bra på jobbet så. På tal om jobb så ska nästa helg bli kalashelg, fredagen är spikad med personalfest på ett av dagiset som jag jobbar på och på lördagen kommer mina kollegor ifrån okq8 hem till mig på personalfest, ska bli så kul!  
 
 
 
 
jag är så himla redo att utforska världen, att lämna allt för något bättre. För just nu är jag klar här, jag är så himla redo att lämna och börja om på något bättre. Men samtidgt som man vill så himla mycket är det så svårt att börja någonstans och samtidigt bli rädd för att möta vad som finns där ute. Men just nu, vill jag bara börja leva mitt liv. 



Allmänt | |
Upp