vad som händer i mitt lilla liv

Tänkte kika in i det varma sommarvädret och berätta att jag lever! Jag har äntligen lite ledigt och firade
det med att åka över helgen till Stockholm med Alexandra. Planerna var i från början att åka till min syster
i Norge men oroandet kring terroattacken stoppade resan och bokades om till Huvudstaden. Har det så mysigt
och trevligt varje kväll här. I lördags drog vi till Gröna Lund och lekte av oss lite samt fick vi hamna på första parkett på Sommarkrysset, vilket vi två absolut inte tackade nej till. Festlivet i Stockholm har vi checkat av och Shopping är också ett måste.  Innan detta har jag bara njutit av dom varma sommarkvällarna efter jobbet och träffat saknade personer i Rejmyre, gott på marknad och spenderat all tid på vår nybyggda flotte, jag kan inte klaga faktiskt, vill inte att detta ska ta slut. Kram på er! 
 
Allmänt | |
Upp