EN ÅRSRESUMÉ AV TVÅTUSENTRETTON

 
JANUARI
 
 Januari var en fest månad med
lokalfester varje helg och jag fick även
fira in nya året med vår egna lokalfest som faktiskt blev hyfsat lyckad.
Jag extra jobbade även på Ö&B och träffade många nya vänner.

FEBRUARI
 
Februari startades även den med en hel del lokalfester 
och jag umgicks väldigt mycket med tjej gänget som jag saknar
väldigt mycket att umgås med. 

MARS
 
en bra månad med många glada minnen, fina födelsedagsbarn 
som skulle firas och jag började få en stark vänskap med Jullan. 
Jag köpte även min underbara säng. 

APRIL
 
Startade månaden med en grym resa till underbara landet Italien 
tillsammans med konfirmations gänget som jag var ledare för. Hade så
jäkla roligt den här resan och vill så gärna åka snart igen. Kom sedan
hem och hade mer födelsedags firanden och gjorde spontana grejer
med Alexandra flera gånger, härligt! 

MAJ
 
Spenderade många fina kvällar sittandes i parken med härligt gäng 
med skön musik och en hel del skoj till tidigt på morgonen. 
Mina konfirmander tog konfirmation och jag kunde gå barbent. 
Min fina bästis och kompisar va otroligt vackra på sin bal. 
Sanna&Jag tog en spontanare till Huvudstaden. Fin månad. 

 
JUNI
 
älskade juni, jag fick gå på mitt sista sommarlov. 
Mina underbara 2 tjejer tog studenten & min älskade Pappa
fyllde 50 år och bjöd till på stor kalas. Hade fina kvällar med underbara
människor och hade sjukaste dagarna på Bråvalla. 

JULI
 
Fortsatte festivalandet med skogsröjet och jag var så himla lycklig
denna månad. Hade så jäkla roligt varje dag och fick även uppleva
ett asyriskt bröllop som var gudomligt vackert & roligt. 
Jag blev även brun och fick bada en massor. 

AUGUSTI
 
Slet som ett djur hela sommarlovet med jobb och tillslut 
åkte jag & jullan till Alanya, sjukaste och bästa jag gjort. Blir
så himla glad utav att se alla dessa bilder för denna resa är
verkligen det bästa jag gjort. vi hade så jävla kul och vill
verkligen bara åka NU! 

SEPTEMBER
 
Hittade kärleken mellan mig & Andreas.
Startade vårt företag i skolan som har gått över förväntan otroligt bra.
Haft mysiga sommarkvällar och gick ut på min första krogrunda.
Min syster överraskade oss alla med att dyka upp hemma efter
att varit borta i Australien i ett helt år. Lycka gånger tusen. 

OKTOBER
 
Spenderade många kvällar och tid tillsammans med mitt härliga
gäng "Afrika Bröder" som vi så rart döpt oss. Blev även några krogrundor
denna månad också.. ops. 


NOVEMBER
 
Vårt företag fortsatte att gå uppåt och jag fick äntligen fylla 
18 år, vilket firades med en dunder kväll tillsammans med världens bästa
människor. Tog även 5 dagar senare mitt älskade körkort & jag fortsatte att 
få vara extremt kär i min fina andreas. 

DECEMBER
 
29 december står dagens datum på och hela månaden har gått så fort. 
Jag har firat julafton tillsammans med familj & släkt, även tillsammans
med min killes familj & släkt. Fått underbara julklappar och festat in julhelgen
rejält. 




Bästa på året? 
Alanya + att jag träffade min kärlek. 
 Min syster kom hem.  
 
 
Allmänt | |
#1 - - undefined:

bilden på bäver<3 XD /Chrille

Upp