whatever we do, I will always love you



slängde på mig ett par jeans efter ett års uppbehåll (aa)
även ett svart linne med en tröja.
idag har vi bara suttit i aulan och kollat på 9ornas musikal
den var faktiskt riktigt bra ändå! riktigt rolig faktiskt.
blir att se den 2 gånger till nu i helgen (y)
jag mår bättre och imorgon har vi mässa i sporthallen 2 -5
sen blir det mys med jessica & michelle och även se musikalen igen!
pojken ska jag också försöka träffa, som jag saknar så.
nu ska jag faktiskt slå på en film och sova,
puss!


jag rekomenderar att se!
fredag: 19.00 - 21.00

lördag: 18.00 - 20.00
söndag: 16.00 - 18.00

9ornas musikal för vidåker skola.
allt är i aulan i sjävla vidåker
biljetter finns att köpa i skolan eller okQ8 i vingåker.
20kr barn (till 16år) 60 kr vuxna

Allmänt | |
#1 - - Poontuus:

puss <3

#2 - - lina:

puss <3

Upp